Twiligth saga New moon



Igår var jag med en kompis och kollade på New moon. Jag tyckte att den var jätte bra men det fanns två saker som jag inte gillade, det första saken som jag inte gillade var när folk som idioter började att skrika bara när skådespelarna i filmen kom fram som när Edward och Jacob kom fram. Det var så irriterande för att när de börja skrika så förstörde de nästan för oss andra som höll på att kolla.
Aja och den andra saken som jag inte tyckte om var något i filmen med att gör, det dåliga och som jag blev sur för var när Edward slöt en överänskommelse med Bella om att om hon ville bli vampyr så skulle hon först vara tvungen att gifta sig med honom och just då när han sa "vill du gifta dig med mig" så tog det slut. Och det var det jag blev sur för, men det var ändå bra,rolig, romantiskt tyckte jag :).
Jag kan inte vänta på att Eclipse kommer ut på bio, jag kommer  verkligen se den på premiären. Det missar jag inte för något i världen.




När New moon kommer ut på dvd så ska jag köpa filmen direkt och sammasak kommer jag att göra med Eclipse filmen.
Om det händer att Robert Pattison, Kristen Stewart och alla de andra i filmen kommer hit till sverige så kommer jag att bli galen och kommer att inte missa de för någontign här i världen

Jah har läst Eclipse boken och tro mig det är den bästa av ettan och tvåan :). Den här är grym, grymmast av alla de andra böckerna som jag har läst



??? - River Flows In You .mp3
Found at bee mp3 search engine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0