Måndag

  1. Idag så vaknade jag och såg solen det gjorde mig jätte glad. Jag tänkte snart är det vår och efter är det sommar, det tyckte jag var skönt...
    Jag tycker att det var skönt eftersom att jag slutar nian och efter sommarlovet så börjar jag i gymnasiet och det är det roliga och sköna som jag känner.
    Jag längtar efter sommarlovet för då är det dax för mig att resa och sola, bada. Det blir ett firande av mitt 17 års dagoch det blir den 21 juni,  det blir också roligt.
     Nu när jag är i skolan så ser jag att solen har gått ner och det är tråkigt för jag trodde att det skulle bli soligt hela dan idag men det ser inte ut som om det kommer att bli sol på hela dagen.
    Men jag hoppas att det blir bättre väder längre fram...
     

    jag hoppas att alla som läser det här jag ha en bra dag.

     <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag hade en riktigt bra dag:)

föresten du är nog inte ensam i att vänta på sommaren

2009-03-27 @ 20:00:13
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0