Torsdag bäst ;)

God Kväll alla jag ska gå och sova nu för i morgon är det en skit bra dag, jag har julavslutning jippi!! :D
Innan jag går och lägger mig så vill jag bara säga att idag var detn den bästa dagen, jag blev klart med mina läxer och har inga prov mer förän efter låvet. Efter skolan så var jag i min systers skola och det var roligt de hade julavslutnig, det var roligt hehehe. När jag och min syster skulle gå så gick vi med hennes kompisar, Mariam, Mahjooba och My, det var roligt med de vi började kasta snöbollar på varandra hehehe och det var rolig.
De var som galningar och så blev de efter avslutningen hehehe knäppa de är!! :P
Här kommer några bilder på de och mig:

Detta är jag när jag är nästan framme i skolan :D

kolla på mig så sött hehehe :P

Jag på väg he från skolan, det var så kaaalt heheh hatar snön!! :P

Kolla vad söta de är, min syrra och hennes kompis Mahjooba.

Hehehe apan blev mulad av snö!! älskar henne <3 

Nadja (min syrra) försöker skydda sig heheh men kan inte :P

Sisters 4-ever!! visst liknar vi inte hehehe :P många säger att vi liknar men det tycker inte jag.




My                               Nadja   Mahjooba <3



Man ser de knappast hehehe!! :P

Jul lov jippi fan vad roligt :D

Hehehe Mahjooba försöker lossas som om hon ramla men hehe det ser ut somm hon vill kasta en snöboll :P

Gulliga de är best firend 4-ever

Kolla så skrämd Mahjooba ser ut och nadja hon ser död u heheh och jag normal som vanligt :P

Chiquitas que son estas dos niñas y la grandota de la Roxanna= så små de här tjejerna är kolla på Roxanna så stor hehe!




Det var allt för idag  och nu ska jag gå och lägga mig hej då chaooo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0