Söndags morgon





God morgon allihopa jag vaknade och var så himla trött, ville bara fortsätta att sova.jag tycker en sak som många tycker, att det är så tråkigt med vinter. jag hatar vintern för att det finns ingen sol, det är så kalt, det blir så murk så fort och det finns inte så mycket att göra. Det jag längtar efter nu är att kunna åka skidor för det är det ända som är roligt när det är vinter. Jag vill bara att vintern ska ta slut för när sommaren kommer så är det skönt och roligt för då fyller jag 18 år, jag knappt vänta tills den dan kommer.
Innan lovet så har jag en massa läxor som jag måste göra och orkar inte men sk göra de ändå så hej då

Kommentarer
Postat av: Lina

heej =) fin blogg du har Roxanna!



lina:)

2009-12-13 @ 18:41:29
URL: http://schitzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0