Kaos dag/ igår var det roligt

Hej alla jag vakna väldigt sent idag, jag vakande hal elva och var tvungen att springa till skolan för att jag var flera timmar sen. just när jag skulle ha matte prov så kom jag typ furttio minuter sent,  jag var helt stressad idag men nu så fick jag en ny chans att göra provet imorgon på morgonen och jag hoppas att jag inte kommer sent dit för då blir det inte så att jag får något betyg på det :). Nu måste jag gå och göra min läxa så vi ses imorgon  hej då





Brian så söt ha är :D




Igår hade jag det skit roligt när jag var hemma hos min kompis brayan det var bara så roligt att spendera tid med honom :) aja nu måste jag värkligen dra hej då ses imorn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0